Procedury napraw

Procedura naprawy na miejscu u klienta

  • Przyjęcie zgłoszenia od klienta [telefonicznie, mailowo, gg, Skype]
    Podczas przyjmowania zlecenia ustalamy na podstawie opisu klienta prawdopodobne przyczyny awarii sprzętu. Podajemy wtedy zakres cenowy naprawy.** Następnie po akceptacji umawiamy się na godzię i miejsce dojazdu**;
  • Diagnostyka u klienta
    Na początku wizyty wykonujemy diagnostykę która określa dokładny problem oraz zawęża koszt naprawy. Klient może zaakceptować wynik diagnostyki zezwalając na naprawę [jest wtedy zwolniony z kosztów diagnostyki] bądź odmówić naprawy [wtedy jest obciążany kwotą z cennika wynikającą za diagnostykę bez naprawy]
  • Naprawa zostaje wykonana na miejscu u klienta**;
  • Uiszczenie opłaty przez klienta
    Klient po wykonaniu naprawy uiszcza opłatę przewidzianą przez diagnostykę ale nie wyższą niż była zakładana na początku.
  • Wystawienie na zyczenie faktury VAT
    W ciągu 24h wystawiamy i wysyłamy emailem fakturę VAT [Gdy klient życzy sobie fakturę]**.

Procedura naprawy z odbiorem sprzętu

  • Przyjęcie zgłoszenia od klienta [telefonicznie, mailowo, gg, Skype]
    Podczas przyjmowania zlecenia ustalamy na podstawie opisu klienta prawdopodobne przyczyny awarii sprzętu. Podajemy wtedy zakres cenowy naprawy.** Następnie po akceptacji umawiamy się na godzię i miejsce dojazdu**;
  • Diagnostyka u klienta
    Na początku wizyty wykonujemy diagnostykę która określa dokładny problem oraz zawęża koszt naprawy. Klient może zaakceptować wynik diagnostyki zezwalając na naprawę [jest wtedy zwolniony z kosztów diagnostyki] bądź odmówić naprawy [wtedy jest obciążany kwotą z cennika wynikającą za diagnostykę bez naprawy]
  • Odbiór sprzętu za pokwitowaniem
    Zostaje spisane w dwóch kopiach pokwitowanie na którym znajdują się dane klienta i dokładne dane serwisu, dane pobieranych sprzętów wraz z numerami seryjnymi. Sprzet następnie zostaje odebrany za pokwitowaniem.**
  • Naprawa zostaje wykonana w serwisie;**
  • Odwiezienie naprawionego sprzętu
    Naprawiony sprzęt zostaje odwieziony do klienta wraz z częściami które pozostały po wymianie.** Na życzenie klienta części te poddajemy utylizacji.**
  • Uiszczenie opłaty przez klienta
    Klient po wykonaniu naprawy uiszcza opłatę przewidzianą przez diagnostykę ale nie wyższą niż była zakładana na początku.
  • Wystawienie na zyczenie faktury VAT
    W ciągu 24h wystawiamy i wysyłamy emailem fakturę VAT [Gdy klient życzy sobie fakturę]**.

Procedura naprawy on-line (zdalna pomoc informatyczna)

  • Po wstępnej konsultacji telefonicznej, podczas której serwis będzie w stanie określić czy problem będzie można rozwiązać zdalnie...
  • ... klient zostaje przekierowany na stronę www, celem dokonania płatności za usługę
  • Płatność dokonywana jest poprzez przelew na konto bankowe.
    Po odnotowanie wpłaty serwisant poprosi klienta o pobranie oprogramowania UltraViewer, Anydesk,TeamViewer i uruchomić go, po czym postępować z instrukcjami serwisanta, lub z poniższą instrukcją:
    - uruchom plik instalacyjny następnie kliknij "next" następnie "next" i jeszcze raz "next" teraz klikamy "Install". Po uruchomieniu aplikacji podajemy serwisantowi ID i Hasło.
  • Serwisant wykonuje określoną usługę. Podczas tej procedury klient powinien pozostać przed komputerem, gdyż może być konieczne kilkukrotne jego ponowne uruchomienie!
Aby uzyskać szybką bezpłatną diagnozę i wycenę zadzwoń 507-293-570 lub wyślij e-mail: bajt_87@o2.pl

Oferta

Procedury napraw

Klienci indywidualni

Zapewniamy kompleksowy serwis informatyczny dla użytkowników domowych obejmujący naprawy i montaż sprzętu, odzyskiwanie danych i po prawę wydajności komputera. Doradzamy we wszelkich kwestiach dotyczących komputerów, sprzętu i jego użytkowania. Zazwyczaj podstawowe czynności serwisowo-konfiguracyjne dokonuje w Państwa domu. Jeśli zachodzi konieczność poważniejszych napraw komputer zabieramy do naszego serwisu.

Jeśli na Twoim komputerze pracują lub bawią się również Twoje dzieci, nasza firma oferuje kompleksowe zabezpieczenie komputera przed niepożądaną zawartością Internetu.

Proponujemy również czyszczenie komputera z różnego rodzaju niebezpiecznych aplikacji płynących z internetu, takich jak: wirusy, spyware, adware, trojany, rootkity oraz ogólne czyszczenie z pozostałości wynikających z normalnego użytkowania komputera, które wpływają na komfort pracy.

Oferujemy między innymi:
  • naprawę i upgrade sprzętu
  • instalację sprzętu m. in.: kart sieciowych, graficznych, dysków twardych, napędów CD, DVD
  • instalację i konfigurację systemów operacyjnych (Windows, Linux) oraz innych aplikacji
  • niezależne doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania oraz doboru parametrów łączy internetowych
  • regeneracja tuszy i tonerów
  • usuwanie wirusów, instalację programów antywirusowych.
  • zapobieganie włamaniom, kontrolę rodzicielską.
  • analizę bezpieczeństwa i zapobieganie problemom w przyszłości
  • konfigurację połączenia z Internetem, oraz konfigurację skrzynek email
  • konfigurację sieci typu LAN i WLAN (WiFi)
  • budowę prywatnych stron internetowych, hosting
  • zdalną pomoc, diagnostykę i naprawę
  • odzyskiwanie danych
  • szkolenie komputerowe, porady
  • instalacje kamer przemysłowych, rozbudowa i modyfikacja istniejących systemów telewizji przemysłowej(monitoring)

Klienci biznesowi

Nasza firma może Państwu zaoferować profesjonalne doradztwo w dziedzinie IT, zapewnić kompleksowe wsparcie techniczne, połączone z rozwiązywaniem wszelkich problemów technicznych! Współpracujemy z małymi jak i średnimi przedsiębiorstwami.

Nasz cel:
Stałe wsparcie informatyczne dla firm, instytucji oraz osób prywatnych. Stałe umowy na tzw. Outsourcing IT zapewniają wysoką jakość pracy oraz stabilność działania systemu komputerowego w danym miejscu. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych. Zapewniamy fachową pomoc w odpowiednio dostosowanej cenie. Umowa serwisowa zapewnia m. in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Drugą metodą współpracy są usługi doraźne*. Wiele firm nie wymaga stałych konsultacji. W takim wypadku proponujemy usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie.

"Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę..."

Najczęściej spotykane usługi wchodzące w skład umowy serwisowej: Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:

Korzyści z podpisania umowy serwisowej
Stała opieka nad Państwa infrastrukturą informatyczną zapewnia stabilne funkcjonowanie całego systemu, co pozwala skoncentrować się na właściwej działalności Państwa firmy. Bezpieczeństwo danych, do każdej firmy przypisany jest stały opiekun, specjalista IT, który czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich komputerów i to do niego otrzymują Państwo bezpośredni numer telefonu co znacznie usprawnia kontakt oraz przyśpiesza reakcje serwisu. Nie trzeba szukać przypadkowych informatyków z „ulicy”. Zatrudnianie na stałe pracowników zajmujących się utrzymaniem infrastruktury informatycznej w firmie również staje się zbyteczne.Koszty umowy serwisowej. Koszt umowy serwisowej uzależniony jest od ilości sprzętu oraz zakresu świadczonych w jej ramach usług informatycznych. Ustalenie ceny następuje po przeprowadzeniu przez nas w Państwa firmie audytu dotyczącego ilości i rodzaju sprzętu, który ma zostać objęty niniejszą umową oraz zakresu wykonywanych w jej ramach usług.

"Oferujemy wsparcie głównie dla platform systemowych Windows (95, 98, 2000, ME, XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10, 11, windows server), Linux (NND, rodzina DEBIAN, UBUNTU, MINT, Mandriva), Mac OS..."


Pakiety serwisowe dla firm


Standard
Liczba komputerów w firmie: do 4
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 1
Czas przyjazdu serwisanta:
do 3h po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Nie
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Nie
Godziny wizyt serwisowych:
pn. - pt. w godz.10:00 - 12:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Biznes
Liczba komputerów w firmie: do 8
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 2
Czas przyjazdu serwisanta:
do 2h po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Tak
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Nie
Godziny wizyt serwisowych:
pn. - pt. w godz.9:00 - 15:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Biznes MAX
Liczba komputerów w firmie: do 15
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 4
Czas przyjazdu serwisanta:
bezpośrednio po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Tak
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Tak
Godziny wizyt serwisowych:
cały tydzień w godz.8:00 - 16:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK

Kontakt

Firma: "BAJT"
Obszar działania: Morąg, Elbląg, Pasłęk, Olsztyn i okolice (do 50km)

Bajt - Usługi informatyczne :: Naprawa sprzętu, Montaż monitoringu, Tworzenie stron internetowych
Siedziba: 3 maja 14/4 14-300 Morąg, Polska
poczta Poczta e-mail:
skypeSkype: bajt87


Możesz do nas napisać bądź zadzwonić. Możesz zasiegnąć porady, zgłosić awarię i uzyskać odpowiedź na różne pytania związane z IT.



Dołącz do społeczności Bajt! Znajdziesz nas na facebook. Dołącz do nas!