Serwis Nawigacji

Sprawne urządzenie nawigacyjne jest bardzo pomocne w podróży. Dodatkowo aktualne mapy, pomogą Państwu w dalekich podróżach w odnalezieniu adresu docelowego. Oferujemy usługi w zakresie naprawy nawigacji GPS oraz instalacji i aktualizacji map w urządzeniach. Kompleksowo naprawimy każde urządzenie nawigacyjne dostarczone przez Państwa. Zaopatrzymy je w aktualne mapy, aby można było bezproblemowo korzystać z nawigacji GPS.


Naprawa nawigacji GPS

Serwisujemy urządzenia mobilne, samochodowe oraz turystyczne. W zakres usług wchodzi m.in.:

  • wymiana wyświetlaczy i paneli dotykowych
  • wymiana baterii
  • wymiana gniazd i złączy
  • aktualizacja oprogramowania urządzenia
  • instalacja i aktualizacja map

Producenci nawigacji, których modele najczęściej serwisujemy:

Modecom, Lark, Mio, Navigon, NavRoad, Garmin, Becker, Blupunkt, Blow, GoClever, Holux, JVC, Manta, Pioneer, Smart GPS, TomTom, Pentagram, Medion, Navia.


Aktualizacja map w nawigacjach GPS

Aktualizujemy m.in. mapy i urządzenia:

automapaIGO PRIMOTOM TOMGARMIN

Klienci indywidualni

Zapewniamy kompleksowy serwis informatyczny dla użytkowników domowych obejmujący naprawy i montaż sprzętu, odzyskiwanie danych i po prawę wydajności komputera. Doradzamy we wszelkich kwestiach dotyczących komputerów, sprzętu i jego użytkowania. Zazwyczaj podstawowe czynności serwisowo-konfiguracyjne dokonuje w Państwa domu. Jeśli zachodzi konieczność poważniejszych napraw komputer zabieramy do naszego serwisu.

Jeśli na Twoim komputerze pracują lub bawią się również Twoje dzieci, nasza firma oferuje kompleksowe zabezpieczenie komputera przed niepożądaną zawartością Internetu.

Proponujemy również czyszczenie komputera z różnego rodzaju niebezpiecznych aplikacji płynących z internetu, takich jak: wirusy, spyware, adware, trojany, rootkity oraz ogólne czyszczenie z pozostałości wynikających z normalnego użytkowania komputera, które wpływają na komfort pracy.

Oferujemy między innymi:
  • naprawę i upgrade sprzętu
  • instalację sprzętu m. in.: kart sieciowych, graficznych, dysków twardych, napędów CD, DVD
  • instalację i konfigurację systemów operacyjnych (Windows, Linux) oraz innych aplikacji
  • niezależne doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania oraz doboru parametrów łączy internetowych
  • regeneracja tuszy i tonerów
  • usuwanie wirusów, instalację programów antywirusowych.
  • zapobieganie włamaniom, kontrolę rodzicielską.
  • analizę bezpieczeństwa i zapobieganie problemom w przyszłości
  • konfigurację połączenia z Internetem, oraz konfigurację skrzynek email
  • konfigurację sieci typu LAN i WLAN (WiFi)
  • budowę prywatnych stron internetowych, hosting
  • zdalną pomoc, diagnostykę i naprawę
  • odzyskiwanie danych
  • szkolenie komputerowe, porady
  • instalacje kamer przemysłowych, rozbudowa i modyfikacja istniejących systemów telewizji przemysłowej(monitoring)

Klienci biznesowi

Nasza firma może Państwu zaoferować profesjonalne doradztwo w dziedzinie IT, zapewnić kompleksowe wsparcie techniczne, połączone z rozwiązywaniem wszelkich problemów technicznych! Współpracujemy z małymi jak i średnimi przedsiębiorstwami.

Nasz cel:
Stałe wsparcie informatyczne dla firm, instytucji oraz osób prywatnych. Stałe umowy na tzw. Outsourcing IT zapewniają wysoką jakość pracy oraz stabilność działania systemu komputerowego w danym miejscu. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych. Zapewniamy fachową pomoc w odpowiednio dostosowanej cenie. Umowa serwisowa zapewnia m. in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Drugą metodą współpracy są usługi doraźne*. Wiele firm nie wymaga stałych konsultacji. W takim wypadku proponujemy usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie.

"Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę..."

Najczęściej spotykane usługi wchodzące w skład umowy serwisowej:
  • pomoc przy wyborze najlepszych rozwiązań informatycznych
  • przegląd sprzętu i oprogramowania
  • modernizacja infrastruktury informatycznej przedsiębiorstw
  • doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania
  • archiwizacja danych
  • szyfrowanie danych
  • naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego
  • instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
  • usuwanie wirusów komputerowych oraz zapobieganie infekcjom
  • administracja wewnętrznej sieci komputerowej
  • administracja serwerem
  • naprawy i modernizacje systemów telewizji przemysłowej(monitoring)
  • opieka nad stroną www
Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:
  • ilości komputerów pod opieką
  • czasu reakcji na wezwanie - standardowo wynosi do 3h. Istnieje możliwość indywidualnych ustaleń
  • ilości wizyt w miesiącu - zależnie od potrzeb
  • administracji serwerami - zależnie od złożoności infrastruktury serwerowej oraz zainstalowanych systemów operacyjnych
  • administracji wewnętrznej sieci komputerowej
  • administracji systemem monitoringu - zależnie od złożoności infrastruktury systemów telewizji przemysłowej
  • zainstalowanego oprogramowania

Korzyści z podpisania umowy serwisowej
Stała opieka nad Państwa infrastrukturą informatyczną zapewnia stabilne funkcjonowanie całego systemu, co pozwala skoncentrować się na właściwej działalności Państwa firmy. Bezpieczeństwo danych, do każdej firmy przypisany jest stały opiekun, specjalista IT, który czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich komputerów i to do niego otrzymują Państwo bezpośredni numer telefonu co znacznie usprawnia kontakt oraz przyśpiesza reakcje serwisu. Nie trzeba szukać przypadkowych informatyków z „ulicy”. Zatrudnianie na stałe pracowników zajmujących się utrzymaniem infrastruktury informatycznej w firmie również staje się zbyteczne.Koszty umowy serwisowej. Koszt umowy serwisowej uzależniony jest od ilości sprzętu oraz zakresu świadczonych w jej ramach usług informatycznych. Ustalenie ceny następuje po przeprowadzeniu przez nas w Państwa firmie audytu dotyczącego ilości i rodzaju sprzętu, który ma zostać objęty niniejszą umową oraz zakresu wykonywanych w jej ramach usług.

"Oferujemy wsparcie głównie dla platform systemowych Windows (95, 98, 2000, ME, XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10, 11, windows server), Linux (NND, rodzina DEBIAN, UBUNTU, MINT, Mandriva), Mac OS..."


Pakiety serwisowe dla firm


Standard
Liczba komputerów w firmie: do 4
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 1
Czas przyjazdu serwisanta:
do 3h po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Nie
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Nie
Godziny wizyt serwisowych:
pn. - pt. w godz.10:00 - 12:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Biznes
Liczba komputerów w firmie: do 8
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 2
Czas przyjazdu serwisanta:
do 2h po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Tak
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Nie
Godziny wizyt serwisowych:
pn. - pt. w godz.9:00 - 15:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Biznes MAX
Liczba komputerów w firmie: do 15
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 4
Czas przyjazdu serwisanta:
bezpośrednio po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Tak
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Tak
Godziny wizyt serwisowych:
cały tydzień w godz.8:00 - 16:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK

Kontakt

Firma: "BAJT"
Obszar działania: Morąg, Elbląg, Pasłęk, Olsztyn i okolice (do 50km)

Bajt - Usługi informatyczne :: Naprawa sprzętu, Montaż monitoringu, Tworzenie stron internetowych
Siedziba: 3 maja 14/4 14-300 Morąg, Polska
poczta Poczta e-mail:
skypeSkype: bajt87


Możesz do nas napisać bądź zadzwonić. Możesz zasiegnąć porady, zgłosić awarię i uzyskać odpowiedź na różne pytania związane z IT.



Dołącz do społeczności Bajt! Znajdziesz nas na facebook. Dołącz do nas!