Regeneracja tuszy i tonerów

Głównym celem naszych działań jest zmniejszanie kosztów druku co udaje nam się dzięki oferowaniu regeneracji materiałów drukujących czyli kaset do drukarek laserowych oraz kartridży atramentowych. Materiały jakie stosujemy do regeneracji poparte są certyfikatami spełniającymi wszystkie normy i są najwyższej jakości.

Korzystając z usług regeneracji można:

  • Znacznie zredukować koszty eksploatacji sprzętu oraz koszt druku,
  • przyczynić się do ochrony środowiska.
Regeneracja kartridża

Proces regeneracji kartridży:

  • Ocena wizualna stanu dyszy,
  • filtrowanie i płukanie głowicy,
  • test elektroniczny i jakościowy geometrii dysz,
  • szczelinowe napełnienie tuszu przez zawór kartridża,
  • test elektroniczny, kompresyjny i jakościowy,
  • wykonanie wydruku testowego.

Proces regeneracji tonera:

  • Ocena wizualna stanu bębna światłoczułego,
  • rozebranie kasety tonera na części składowe,
  • dokładne czyszczenie wszystkich części tonera, usunięcie starego proszku,
  • wymiana części zużytych na nowe,
  • napełnianie pojemnika dedykowanym tonerem,
  • smarowanie elementów ruchomych,
  • ponowne złożenie kasety tonera,
  • wydruk testowy.
Regeneracja tonera

Nie wyrzucaj pustych wkładów!

Nie wyrzucaj pustych wkładów do drukarek atramentowych i laserowych do kosza. Są co najmniej trzy powody, dla których nie powinieneś tego robić:
  • Wyrzucasz swoje pieniądze do kosza,
  • zaśmiecasz jeszcze bardziej nasze środowisko,
  • łamiesz przepisy ustawy o ochronie środowisk.
Zgodnie z Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm. pozbywanie się zużytych wkładów niezgodnie z ustawą, tj. wyrzucanie ich, spalanie lub przekazywanie firmom (osobom) nie posiadającym zezwolenia na odzysk lub utylizację jest zakazane i grozi karą grzywny lub aresztem.

Decydując się na regenerację zużytej kasety do drukarki dajecie Państwo wyraz swojej troski o środowisko naturalne, przyczyniając się do odzysku surowców wtórnych, a tym samym do zmniejszenia ilości odpadów. Należy zdawać sobie sprawę, że zużywając kasetę do drukarki laserowej stajemy się wytwórcami odpadu niebezpiecznego. Obecnie istnieje wymóg ustawowy w kwestii postępowania z odpadami niebezpiecznymi: zużytymi głowicami zawierającymi wałki światłoczułe oraz resztkami tonera (proszek). Kwestie te reguluje ustawa o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz. U. Nr 62, poz. 628). Niezastosowanie się wytwórcy odpadów do powyższych przepisów grozi sankcjami karnymi.

Oferta

Procedury napraw

Klienci indywidualni

Zapewniamy kompleksowy serwis informatyczny dla użytkowników domowych obejmujący naprawy i montaż sprzętu, odzyskiwanie danych i po prawę wydajności komputera. Doradzamy we wszelkich kwestiach dotyczących komputerów, sprzętu i jego użytkowania. Zazwyczaj podstawowe czynności serwisowo-konfiguracyjne dokonuje w Państwa domu. Jeśli zachodzi konieczność poważniejszych napraw komputer zabieramy do naszego serwisu.

Jeśli na Twoim komputerze pracują lub bawią się również Twoje dzieci, nasza firma oferuje kompleksowe zabezpieczenie komputera przed niepożądaną zawartością Internetu.

Proponujemy również czyszczenie komputera z różnego rodzaju niebezpiecznych aplikacji płynących z internetu, takich jak: wirusy, spyware, adware, trojany, rootkity oraz ogólne czyszczenie z pozostałości wynikających z normalnego użytkowania komputera, które wpływają na komfort pracy.

Oferujemy między innymi:
  • naprawę i upgrade sprzętu
  • instalację sprzętu m. in.: kart sieciowych, graficznych, dysków twardych, napędów CD, DVD
  • instalację i konfigurację systemów operacyjnych (Windows, Linux) oraz innych aplikacji
  • niezależne doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania oraz doboru parametrów łączy internetowych
  • regeneracja tuszy i tonerów
  • usuwanie wirusów, instalację programów antywirusowych.
  • zapobieganie włamaniom, kontrolę rodzicielską.
  • analizę bezpieczeństwa i zapobieganie problemom w przyszłości
  • konfigurację połączenia z Internetem, oraz konfigurację skrzynek email
  • konfigurację sieci typu LAN i WLAN (WiFi)
  • budowę prywatnych stron internetowych, hosting
  • zdalną pomoc, diagnostykę i naprawę
  • odzyskiwanie danych
  • szkolenie komputerowe, porady

Klienci biznesowi

Nasza firma może Państwu zaoferować profesjonalne doradztwo w dziedzinie IT, zapewnić kompleksowe wsparcie techniczne, połączone z rozwiązywaniem wszelkich problemów technicznych! Współpracujemy z małymi jak i średnimi przedsiębiorstwami.

Nasz cel:
Stałe wsparcie informatyczne dla firm, instytucji oraz osób prywatnych. Stałe umowy na tzw. Outsourcing IT zapewniają wysoką jakość pracy oraz stabilność działania systemu komputerowego w danym miejscu. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych. Zapewniamy fachową pomoc w odpowiednio dostosowanej cenie. Umowa serwisowa zapewnia m. in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Drugą metodą współpracy są usługi doraźne*. Wiele firm nie wymaga stałych konsultacji. W takim wypadku proponujemy usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie.

"Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę..."

Najczęściej spotykane usługi wchodzące w skład umowy serwisowej: Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:

Korzyści z podpisania umowy serwisowej
Stała opieka nad Państwa infrastrukturą informatyczną zapewnia stabilne funkcjonowanie całego systemu, co pozwala skoncentrować się na właściwej działalności Państwa firmy. Bezpieczeństwo danych, do każdej firmy przypisany jest stały opiekun, specjalista IT, który czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich komputerów i to do niego otrzymują Państwo bezpośredni numer telefonu co znacznie usprawnia kontakt oraz przyśpiesza reakcje serwisu. Nie trzeba szukać przypadkowych informatyków z „ulicy”. Zatrudnianie na stałe pracowników zajmujących się utrzymaniem infrastruktury informatycznej w firmie również staje się zbyteczne.Koszty umowy serwisowej. Koszt umowy serwisowej uzależniony jest od ilości sprzętu oraz zakresu świadczonych w jej ramach usług informatycznych. Ustalenie ceny następuje po przeprowadzeniu przez nas w Państwa firmie audytu dotyczącego ilości i rodzaju sprzętu, który ma zostać objęty niniejszą umową oraz zakresu wykonywanych w jej ramach usług.

"Oferujemy wsparcie głównie dla platform systemowych Windows (95, 98, 2000, ME, XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10), Linux (NND, rodzina UBUNTU, Mandriva), Mac OS..."


Pakiety serwisowe dla firm

Orientacyjna oferta cenowa dla firm decydujących się na stałą współpracę (umowa).

Standard
Liczba komputerów w firmie: do 4
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 2
Czas przyjazdu serwisanta:
do 3h po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Nie
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Nie
Godziny wizyt serwisowych:
pn. - pt. w godz.10:00 - 12:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Cena godziny poza pakietem: 75 zł

Abonament: 600 zł

Biznes
Liczba komputerów w firmie: do 8
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 4
Czas przyjazdu serwisanta:
do 2h po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Tak
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Nie
Godziny wizyt serwisowych:
pn. - pt. w godz.9:00 - 15:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Cena godziny poza pakietem: 60 zł

Abonament: 900 zł

Biznes MAX
Liczba komputerów w firmie: do 15
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 5
Czas przyjazdu serwisanta:
bezpośrednio po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Tak
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Tak
Godziny wizyt serwisowych:
cały tydzień w godz.8:00 - 16:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Cena godziny poza pakietem: 40 zł

Abonament: 1 200 zł

Kontakt

Firma: "BAJT"
Obszar działania: Morąg, Elbląg, Pasłęk, Olsztyn i okolice (do 50km)

telefon Telefon: 507-293-570
poczta Poczta e-mail: bajt_87@o2.pl
skypeSkype: bajt87


Możesz do nas napisać bądź zadzwonić. Możesz zasiegnąć porady, zgłosić awarię i uzyskać odpowiedź na różne pytania związane z IT.



Dołącz do społeczności Bajt! Znajdziesz nas na facebook. Dołącz do nas!