Artykuły

Jakie są korzyści z outsourcingu?

W wyniku podpisania umowy outsourcingowej zleceniodawca może odnieść wiele korzyści. W zależności od tego w jakiej sferze działalności firmy będzie obowiązywał outsourcing mogą to być następujące korzyści:

-Outsourcing procesów biznesowych pozwala firmom na optymalizację kosztów. Wiele razy wyliczałam moim klientom, jakie oszczędności osiągną korzystając z usług dostawców, którzy są w stanie swoją oferta zapewnić wysoką jakość procesów niezbędnych do sprawnego działania firmy. Niezależnie od tego, jak skuteczne jest planowanie zasobów przedsiębiorstwa, wewnętrzne rozwiązania nadal wiążą się z ukrytymi kosztami (zwolnienia lekarskie, urlopy, stanowiska pracy, itp). Zakłada się, że obniżka kosztów, poprzez wprowadzenie outsourcingu procesów powinna wynosić ok. 30%, przede wszystkim dzięki wykorzystaniu efektu skali, (czyli znacznego odciążenia zleceniodawcy) oraz zasobów usługodawcy: lepszych technologii, wyszkolonych ludzi lub też lepszego sprzętu, wyposażenia. W obecnych realiach tymi właśnie atutami dysponują podmioty wyspecjalizowane w danych usługach. Podana wyżej skala oszczędności wydaje się zbyt optymistyczna, realnie można przyjąć, że outsourcingto długofalowa strategia, która może przynieść firmie oszczędności rzędu 15 - 20%. Elastyczne dostosowywanie się do zmian rynkowych oraz możliwość koncentracji na tylko na kluczowych dla biznesu zadaniach przedsiębiorstwa, a tym samym specjalizacji w wybranej dziedzinie. Outsourcingprocesów daje możliwość wdrożenia koncepcji „dokonania czegoś”, a nie „robienia wszystkiego”.

- Możliwości obiektywnego, szerokiego wykorzystania posiadanej wiedzy na przykład w obszarze HR: rekrutacja i selekcja, planowanie szkoleń, planowanie redukcji zatrudnienia, oceny okresowe.

- Dopasowanie zasobów do rzeczywistych potrzeb podmiotu.

- Doświadczenie konsultantów zewnętrznych, poparte wieloma wcześniejszymi projektami w firmach, często konkurencyjnych w stosunku do zleceniodawcy. Zleceniodawca zapewnia sobie tym samym, rozwiązania kluczowe, często innowacyjne dla przedsięwzięciaoraz szybsze wdrożenie zmian biznesowych.

- Najnowocześniejsze technologie i infrastrukturę komunikacyjną, zwiększającą wydajność.

- Edukacja, możliwość zdobywania wiedzy w trakcie zmiany procesów, Technika ta polegająca na grupowym rozwiązywaniu problemów organizacji. Dzięki wspólnej pracy konsultantów z menedżerami, dysponującymi różnymi doświadczeniami i umiejętnościami, pracownicy firmy mają okazję przyswoić sobie wiedzę praktyczną i umiejętności innych, dzięki czemu wzrasta jej sprawność w realizacji celów i zadań firmy. Takie uczenie się jest wartością dodaną, często niedocenianą przez managerów.

- Obiektywizację podejmowanych decyzji, zwiększoną kontrolę i większą przejrzystość procesów organizacyjnych, oraz wpływanie na przebieg konfliktów interesów i prowadzonych gier o wpływy, zgodnie ze strategią firmy, a nie korzyści poszczególnych departamentów lub działów.

- Zwiększenie zdolności pracowników do szybkiego dostosowywania się do zmian otoczenia zewnętrznego i wewnętrznego firmy. usprawnienie wspólnego, strategicznego myślenia o firmie, dostrzeganie roli wspólnego rozwiązywania problemów, zwiększenie otwartości na zmiany.

- Zwiększenie poziomu lojalności pracowników; Poprawę jakości i efektywności funkcjonowania firmy dzięki podniesieniu motywacji pracowników. Paradoksalnie, pracownicy wewnętrzni firmy chętnie angażują się we współpracę z konsultantami zewnętrznymi. Czasami podstawą takiego zaangażowania jest chęć rozwoju, czasami chęć spacyfikowania „wroga”.

<< wstecz

Oferta

Procedury napraw

Klienci indywidualni

Zapewniamy kompleksowy serwis informatyczny dla użytkowników domowych obejmujący naprawy i montaż sprzętu, odzyskiwanie danych i po prawę wydajności komputera. Doradzamy we wszelkich kwestiach dotyczących komputerów, sprzętu i jego użytkowania. Zazwyczaj podstawowe czynności serwisowo-konfiguracyjne dokonuje w Państwa domu. Jeśli zachodzi konieczność poważniejszych napraw komputer zabieramy do naszego serwisu.

Jeśli na Twoim komputerze pracują lub bawią się również Twoje dzieci, nasza firma oferuje kompleksowe zabezpieczenie komputera przed niepożądaną zawartością Internetu.

Proponujemy również czyszczenie komputera z różnego rodzaju niebezpiecznych aplikacji płynących z internetu, takich jak: wirusy, spyware, adware, trojany, rootkity oraz ogólne czyszczenie z pozostałości wynikających z normalnego użytkowania komputera, które wpływają na komfort pracy.

Oferujemy między innymi:
  • naprawę i upgrade sprzętu
  • instalację sprzętu m. in.: kart sieciowych, graficznych, dysków twardych, napędów CD, DVD
  • instalację i konfigurację systemów operacyjnych (Windows, Linux) oraz innych aplikacji
  • niezależne doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania oraz doboru parametrów łączy internetowych
  • regeneracja tuszy i tonerów
  • usuwanie wirusów, instalację programów antywirusowych.
  • zapobieganie włamaniom, kontrolę rodzicielską.
  • analizę bezpieczeństwa i zapobieganie problemom w przyszłości
  • konfigurację połączenia z Internetem, oraz konfigurację skrzynek email
  • konfigurację sieci typu LAN i WLAN (WiFi)
  • budowę prywatnych stron internetowych, hosting
  • zdalną pomoc, diagnostykę i naprawę
  • odzyskiwanie danych
  • szkolenie komputerowe, porady

Klienci biznesowi

Nasza firma może Państwu zaoferować profesjonalne doradztwo w dziedzinie IT, zapewnić kompleksowe wsparcie techniczne, połączone z rozwiązywaniem wszelkich problemów technicznych! Współpracujemy z małymi jak i średnimi przedsiębiorstwami.

Nasz cel:
Stałe wsparcie informatyczne dla firm, instytucji oraz osób prywatnych. Stałe umowy na tzw. Outsourcing IT zapewniają wysoką jakość pracy oraz stabilność działania systemu komputerowego w danym miejscu. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych. Zapewniamy fachową pomoc w odpowiednio dostosowanej cenie. Umowa serwisowa zapewnia m. in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. Drugą metodą współpracy są usługi doraźne*. Wiele firm nie wymaga stałych konsultacji. W takim wypadku proponujemy usługi doraźne. Oferujemy krótki czas reakcji i nasze doświadczenie. Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie.

"Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu, a usługi doraźne opłacane są jednorazowo za wykonaną usługę..."

Najczęściej spotykane usługi wchodzące w skład umowy serwisowej: Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów na podstawie:

Korzyści z podpisania umowy serwisowej
Stała opieka nad Państwa infrastrukturą informatyczną zapewnia stabilne funkcjonowanie całego systemu, co pozwala skoncentrować się na właściwej działalności Państwa firmy. Bezpieczeństwo danych, do każdej firmy przypisany jest stały opiekun, specjalista IT, który czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich komputerów i to do niego otrzymują Państwo bezpośredni numer telefonu co znacznie usprawnia kontakt oraz przyśpiesza reakcje serwisu. Nie trzeba szukać przypadkowych informatyków z „ulicy”. Zatrudnianie na stałe pracowników zajmujących się utrzymaniem infrastruktury informatycznej w firmie również staje się zbyteczne.Koszty umowy serwisowej. Koszt umowy serwisowej uzależniony jest od ilości sprzętu oraz zakresu świadczonych w jej ramach usług informatycznych. Ustalenie ceny następuje po przeprowadzeniu przez nas w Państwa firmie audytu dotyczącego ilości i rodzaju sprzętu, który ma zostać objęty niniejszą umową oraz zakresu wykonywanych w jej ramach usług.

"Oferujemy wsparcie głównie dla platform systemowych Windows (95, 98, 2000, ME, XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10), Linux (NND, rodzina UBUNTU, Mandriva), Mac OS..."


Pakiety serwisowe dla firm

Orientacyjna oferta cenowa dla firm decydujących się na stałą współpracę (umowa).

Standard
Liczba komputerów w firmie: do 4
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 2
Czas przyjazdu serwisanta:
do 3h po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Nie
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Nie
Godziny wizyt serwisowych:
pn. - pt. w godz.10:00 - 12:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Cena godziny poza pakietem: 75 zł

Abonament: 600 zł

Biznes
Liczba komputerów w firmie: do 8
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 4
Czas przyjazdu serwisanta:
do 2h po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Tak
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Nie
Godziny wizyt serwisowych:
pn. - pt. w godz.9:00 - 15:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Cena godziny poza pakietem: 60 zł

Abonament: 900 zł

Biznes MAX
Liczba komputerów w firmie: do 15
Ilość wizyt serwisanta w m-c: 5
Czas przyjazdu serwisanta:
bezpośrednio po tel. alarmowym

Pomoc zdalna: Tak
Sprzęt zastępczy na czas naprawy: Tak
Godziny wizyt serwisowych:
cały tydzień w godz.8:00 - 16:00
Podstawowe szkolenie pracowników: TAK
Cena godziny poza pakietem: 40 zł

Abonament: 1 200 zł

Kontakt

Firma: "BAJT"
Obszar działania: Morąg, Elbląg, Pasłęk, Olsztyn i okolice (do 50km)

telefon Telefon: 507-293-570
poczta Poczta e-mail: bajt_87@o2.pl
skype Skype: bajt87


Możesz do nas napisać bądź zadzwonić. Możesz zasiegnąć porady, zgłosić awarię i uzyskać odpowiedź na różne pytania związane z IT.



Dołącz do społeczności Bajt! Znajdziesz nas na facebook. Dołącz do nas!